Cat de mult influenteaza un business strain precum KUMA consumatorul roman?

In ziua de astazi, consumatorul roman isi schimba viziunea si optiunile intr-un ritm accelerat. Motivul este diversitatea de informatii la care are acces. Acum, putem vedea cu usurinta trendurile si colectiile promovate oriunde. Deasemenea, putem opta pentru conceptele oricat de rafinate, pe gustul nostru. Deci, cat de mult influenteaza un business strain precum KUMA consumatorul roman?

 

Compania KUMA, foarte activa pe zona de home&deco din Romania, contribuie la  dezvoltarea acestui segment, tocmai datorita influentei venite din strainatate. KUMA este o companie scandinava, care a surprins potentialul imens al pietei din Romania, iar contibutia sa este foarte vizibila, atat pe segmentul rezidential, cat si pe cel public. 20% din produsele KUMA fabricate in Romania sunt destinate pietei autohtone. Pe piata romaneasca, majoritatea produselor KUMA sunt destinate proiectelor de amenajari (60%), iar 40% sunt destinate retail-ului.

Cu ajutorul KUMA, consumatorul are la dispozitie, astfel, o gama variata de concepte, dintre care il poate alege pe cel cu care simte ca se identifica cel mai bine. Acesta este un motiv pentru care afacerile straine dezvoltate in Romania se bucura de multa incredere. Iar consumatorii descopera ca pot avea in propria casa un concept faimos dintr-o alta tara.

In intimitatea propriei locuinte sau in armonia spatiilor publice, proiectele KUMA reflecta pe deplin stilul de viata modern, de inspiratie scandinava. Un stil de viata creativ, in care designul inspira comportamente sociale si constituie valori tangibile pentru cei care se bucura de proiectele KUMA.

In Romania, KUMA, este compania daneza care ofera concepte de design, cu o viziune nordica, moderna, a ceea ce inseamna spatii contemporane,”custom made”.  Un stil distinctiv, personalizabil care nu compromite functionalitatea si confortul.  De aceea, nu intamplator, produsele pentru baie si bucatarie KUMA, sunt printre primele optiuni in amenajarea casei, dar si a spatiilor publice, precum hoteluri, restaurante, cladiri de birouri, spa-uri, scoli, gradinite, mall-uri si altele. Stilul de viata modern presupune ca o mare parte din timp sa o petrecem servici sau in spatii publice. Moda scandinava propune acelasi design de interior, ca acasa si in aceste locuri, pentru confortul sufletesc, oriunde.

Dar influenta KUMA  nu este doar despre colectii de design, ci, in egala masura, compania impune un standard in modul de a face business. Moralitatea nordica este la fel de recunoscuta ca si design-ul nordic. KUMA influenteaza o piata, prin asa numitul market-behaviour si, in acelasi timp, isi pune amprenta increderii pe relatiile de afaceri.

Produsele KUMA pot fi gasite in showroom-uri specializate pe bai cu retea in toata tara:

https://www.kumaromania.ro/alege-un-distribuitor.html

Be different. Choose design. Choose KUMA.

Please follow and like us:
error20

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *