Amenajarile KUMA pentru spatiile publice – respect si apreciere fata de consumator

Amenajarile KUMA pentru spatiile publice – respect si apreciere fata de consumator.

Intr-un restaurant, hotel sau mall, cel mai important este sa ne simtim confortabil, iar spatiul sa fie unul primitor. Cand intram in toaleta unui spatiu public si observam cat de frumos este amenajata, avem acel sentiment de satisfactie cand simtim ca noi contam si suntem apreciati.

Fiecare element de mobilier contribuie la transformarea spatiului intr-un obiect al fascinatiei si admiratiei, un mic univers in care oricine se regaseste si se simte confortabil. Intr-o camera de hotel, de exemplu, oaspetii vor sa se simta ca acasa, de aceea este important ca spatiul sa ofere acel sentiment de confort si relaxare, lucru pe care KUMA l-a realizat cu succes de fiecare data. Amenajarile KUMA pentru spatiile publice inseamna respect si apreciere fata de consumator.

KUMA este compania scandinava care a stiut sa surprinda potentialul imens al pietei din Romania si sa isi aduca o mare contributie la evolutia domeniului amenajarilor interioare. De aceea este un partener de incredere atat pentru spatiile rezidentiale, cat si pentru cele publice. La noi in tara, printre principalele proiecte care au ales brand-ul KUMA se numara lanturi hoteliere de 4 si 5 stele (Continental, Novotel, Ibis, Ramada, Golden Tulip, Park Inn), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza, City Park, Promenada, Carrefour), complexe rezidentiale si de birouri (Willbrook-Glass House, Uppground Town, Floreasca Park, Globalworth-Bucharest One, The Bridge), stadioane (CFR Cluj, Arena Nationala), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc…

Produsele KUMA au un design care imbunataste senzatia tactila, oferind, in acelasi timp, un efect estetic unic. Acestea au performanțe tehnice remarcabile, elemente definitorii pentru succesul afacerilor cu publicul, in care aspectul vizual al produselor trebuie egalat de un comportament excelent in utilizare. Finisajele inconfundabile si originale dovedesc faptul ca atentia la detalii este unul dintre punctele forte ale brand-ului, pentru care satisfactia si aprecierea clientului reprezinta elemente de referinta.

KUMA detine o vasta experienta in domeniul home&deco iar acest lucru a facut ca acesta sa devina atat un brand aflat in preferintele marilor hoteluri si restaurante, cat si un trend-setter pentru consumatorul final. Nu de putine ori s-a constatat ca oamenii analizeaza cu atentie conceptul dintr-un hotel, restaurant, mall, acesta fiind o sursa de inspiratie pentru propriile camine.

KUMA continua sa exploreze cele mai rafinate concepte de design, fiind intotdeauna in pas cu cele mai noi tendinte de design, oferind concepte scandinave pentru bai, bucatarii si spatii publice – produse “made in Romania”. Fabricarea in Romania si caracterul inovator al produselor reprezinta caracteristici de exceptie ale produselor KUMA, care au construit o poveste de succes in decursul timpului. Termenul de „concept” a fost introdus de KUMA pe piata romaneasca din anul 2000. Conceptul defineste mai mult decat un obiect, defineste, mai ales, o stare. De bine, de confort.

KUMA a reusit sa inoveze in Romania si sa rafineze simtul estetic al clientilor sai prin noutatile pe care le-a propus de-a lungul timpului, precum cromatica inovatoare, mobilierul custom-made sau conceptul de design adaptat cerintelor.

Be different. Choose design. Choose KUMA.

Please follow and like us:
error20

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *